Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Управління кольорами та палітрою графічних зображень засобами Турбо-Паскаль

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра АТ

Інформація про роботу

Рік:
2003
Тип роботи:
Графіки
Предмет:
Інші
Група:
ІБ

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська політехніка” кафедра АТ Звіт до лабораторної роботи №3 з курсу “Комп’ютерна графіка” на тему: “Управління кольорами та палітрою графічних зображень засобами Турбо-Паскаль”. Варіант №19 1. Мета роботи: Вивчити процедури та функції для управління кольорами та палітрою графічних зображень; навчитися складати програми на алгоритмічній мові Турбо-Паскаль (далі АМТП) для побудови різноманітних кольорових зображень. 2. Завдання: Написати програму на АМТП, яка виводить на екран розмальоване зображення. 3. Блок-схема алгоритму програми. 3.1 Загальна блок-схема алгоритму програми: 1. 2 2. 3. 3.2 Деталізована блок-схема блоку № 1 (ініціалізація графічного режиму) загальної блок-схеми: 1 2 3 ні ні так 4 5 3.3 Деталізована блок-схема блоку № 2 (побудова зображення) згальної блок-схеми: 1. 2. 3. 4. 3.4 Деталізована блок-схема блоку № 3 (завершення графічного режиму) загальної блок-схеми: 1 4. Список ідентифікаторів, змінних процедур і функцій. 4.1 Процедури: SetColor – встановлює поточний колір для виводу ліній та символів; SetFillStyle – встановлює формат штрихування; FloodFill – штрихує довільну замкнену фігуру; Bar – малює зафарбований чотирикутник; MoveTo – встановлює курсор в задане положення; LineTo – малює лінію від поточного положення курсору до заданої координати; Line – малює лінію від однієї координати до іншої; IntGraphMode – ініціалізує графічний режим; CloseGrsphMode – закриває графічний режим. 5. Остаточний текст програми: uses Graph,Crt; Procedure IntGraphMode(Mode:integer); var Driver, Error: integer; begin Driver:=Detect; InitGraph(Driver, Mode, ''); Error:=GraphResult; if Error <> grOk then begin writeln(GraphErrorMsg(Error)); halt(1); end; end; {********************} Procedure CloseGraphMode; begin CloseGraph; end; {*************************************************} Procedure Mal; begin {treug} setcolor(blue); setfillstyle(1,blue); line(359,243,359,285); line(359,285,300,265); line(300,265,335,237); line(325,244,359,244); FloodFill(357,283,blue); {C} Setcolor(yellow); setfillstyle(1,yellow); line(320,250,320,275); line(320,250,323,248); line(323,248,331,248); line(331,248,334,252); line(334,252,331,252); line(325,251,331,251); line(324,251,324,272); line(322,279,332,279); line(320,275,322,279); line(332,279,335,275); line(333,276,327,276); line(327,276,325,273); FloodFill(330,277,yellow); {++} bar(340,257,344,268); bar(337,260,348,265); bar(358,257,362,268); bar(354,260,366,265); {kvadr} setfillstyle(1,yellow); bar(305,225,372,242); {B} setcolor(black); MoveTo(310,227); lineto(314,227); line(315,228,315,232); line(310,233,314,233); line(315,235,315,238); line(310,239,314,239); line(310,227,310,239); {O} line(320,227,324,227); line(325,228,325,238); line(320,239,324,239); line(319,228,319,238); {R} line(329,227,333,227); line(329,233,333,233); line(329,227,329,239); line(334,227,334,233); line(333,233,335,240); {L} line(339,227,339,239); line(339,239,343,239); {A} line(346,230,346,239); line(346,230,348,227); line(348,227,350,230); line(350,230,350,239); line(346,233,350,233); {N} line(354,227,354,239); line(359,227,359,239); line(354,227,359,239); {D} line(363,227,363,239); line(363,227,367,227); line(363,239,367,239); line(368,228,368,238); readln; end; {*******************************} begin IntGraphMode(VGAMed); Mal; CloseGraphMode; End.
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини